Napis system obsługi wniosków aplikacyjnych wiedza edukacja rozwój, a obok logo na niebieskim tle trzy gwiazdki: biała, żółta i czerwona.

Często zadawane pytania i odpowiedzi

Czy wypełniony wniosek mogę wykorzystać do innego naboru? Kliknij, aby rozwinąć

Odpowiedź: Nie, każdy wniosek jest tworzony ramach konkretnego naboru.

Jestem pracownikiem Wnioskodawcy\Beneficjenta, czy muszę sam założyć swoje konto? Kliknij, aby rozwinąć

Odpowiedź: Nie, konta pracowników i osób pracujących w imieniu Wnioskodawcy\Beneficjenta są nadawane przez konto Wnioskodawcy\Beneficjenta.

Dlaczego nie mam widocznego przycisku „Rozpocznij tworzenie wniosku” w szczegółach naboru? Kliknij, aby rozwinąć

Odpowiedź: Należy sprawdzić status naboru wniosków na tej samej stronie. Jeżeli status jest zawieszony, unieważniony lub zakończony, nie jest możliwe tworzenie wniosku w ramach tego naboru.

Jak mogę rozpocząć tworzenie wniosku w ramach wybranego naboru? Kliknij, aby rozwinąć

Odpowiedź: Należy wybrać nabór z listy publicznych naborów, następnie kliknąć przycisk Szczegóły, a na ekranie ze szczegółami naboru wcisnąć przycisk „Rozpocznij tworzenie wniosku”.

Jak mogę szybko wyszukać konkretny nabór? Kliknij, aby rozwinąć

Odpowiedź: Na stronie „Nabory” należy kliknąć przycisk „Pokaż filtr” i wpisać w polu informację zawężającą wyszukiwanie, a następnie klikniąć przycisk „Filtruj”.

Strona 3 z 4