Odpowiedź: Nie, każdy wniosek jest tworzony ramach konkretnego naboru.
Odpowiedź: Nie, każdy wniosek jest tworzony ramach konkretnego naboru.
Odpowiedź: Nie, konta pracowników i osób pracujących w imieniu Wnioskodawcy\Beneficjenta są nadawane przez konto Wnioskodawcy\Beneficjenta.
Odpowiedź: Należy sprawdzić status naboru wniosków na tej samej stronie. Jeżeli status jest zawieszony, unieważniony lub zakończony, nie jest możliwe tworzenie wniosku w ramach tego naboru.
Odpowiedź: Należy wybrać nabór z listy publicznych naborów, następnie kliknąć przycisk Szczegóły, a na ekranie ze szczegółami naboru wcisnąć przycisk „Rozpocznij tworzenie wniosku”.
Odpowiedź: Na stronie „Nabory” należy kliknąć przycisk „Pokaż filtr” i wpisać w polu informację zawężającą wyszukiwanie, a następnie klikniąć przycisk „Filtruj”.